» manekenstvo » Brodovi i brodovi »Pretvaranje ružnog patka u bijelog labuda. Izgradnja modela krstaša „Varyag“

Preobrazba ružnog patka u bijelog labuda. Izgradnja modela krstaša „Varyag“

1. Povijest modela.

Kada je u pitanju krstaš I. ranga "Varangian" Ruske carske mornarice, u mislima mi odmah iskoči ceremonijalna pjesma o ovom legendarnom brodu ... Naš ponosni „Varangian“ ne predaje se neprijatelju. O ovoj borbi se pisalo puno, puno se čitalo. Ali, ta prva priča moje majke ostala mi je zauvijek u sjećanju. I kad sam negdje čuo pjesmu o "Varjagu" zaustavljam se i slušam dok se izvodi.

Kad sam bio dijete, naravno da nisam, ali kako postajem stariji, koliko se sjećam, uvijek sam to želio učiniti model ovog broda. Klub brodskih modela marinskog kluba u gradu Čeljabinsk postao je mjesto na kojem sam uspio ostvariti svoj san.

Uz velike poteškoće, voditeljica kruga pronašla je negdje crteže za mene - poljski časopis
„Modelarz“, za 1964. godinu. Na crtežima nije bilo gotovo nikakvih detalja, da tako kažem opće ideje.

Odlučio sam napraviti slučaj modela od komada drveta, jedva sam našao prikladan, staromodan način - klesanje. Izvučen ispod paluba, komad zrakoplovne šperploče postao je paluba na modelu. Pod postavkama s cijevima nalazi se otvor za pristup motorima, baterijama i krmi. Model krstarica želio je napraviti šasiju.

Rad na modelu priveo se kraju. Jednostavno sam morao puno završiti, bilo je i slikanja modela. Zapravo se nisam žurio. Na gradskim natjecanjima koja su bila na putu sudjelovala sam s drugim modelom. Ali trebalo je pomoći tim, ne sjećam se zašto, ali nismo imali model s klupe. Morao sam dati sve od sebe. Budući da su svi pripremali svoje modele za natjecanje, trenutno u krugu nije ostalo gotovo ništa, od boja, osim lopte i crne boje. Pa, moji su dodaci već obojeni u bijelo. I tako je bilo bojno bojanje krstaša. Želio sam, naravno, sve kasnije naknadno preraditi, ali nije ispalo.
U to vrijeme model je izgledao ovako.

Kasnije joj je priredio izlog, to je dvije godine kasnije. Jednostavno - od aluminijskih uglova i organskog stakla.

Prošlo je 47 godina. Manekenka je za to vrijeme, naravno, postala prašnjava, detalji su odletjeli, teški uređaji prosijali. I shvatila mi je da ako ništa ne učinim dalje s modelom, jednostavno bih ga izgubila.

U vrijeme kad je popravak započeo, model je izgledao ovako.

2. Početak transformacije.

Za početak, odlučio sam obnoviti izlog za model.Uzeo je veličine i naručio izlog. Bavio se gustim modelom, pretpostavio sam da sve stavlja na svoje mjesto i malo detaljno ažuriram model. Ali, na moje čuđenje, shvatio sam da se popravak ne može obaviti tako. Budući da će sve biti upadljivo drugačije, staro i novo. Ali samo lijepljenje svega na mjesto također neće uspjeti. A onda je odlučeno da se model rastavi i učini sve iznova.
Prirodno je počelo s tijelom modela.

Dalje ću se usredotočiti na glavne detalje modela. Budući da se sastoji od 5430 dijelova, i kupljenih i domaćih. Stoga je gotovo nemoguće prikazati proizvodnju svih dijelova u okviru ove publikacije, iako postoje fotografije.

Pokazat ću izradu najzanimljivijih dijelova.

Izrada sidara i sidra.

Preobrazba ružnog patka u bijelog labuda. Izgradnja modela krstaša „Varyag“

Rostra, davits, most.

Izmjena broda i veslača.

Dodaci i cijevi.

Krovna svjetlost strojarnice.

Toranj i navigacijski most.

Navigacija i montaža mosta.

Krmi most.

Slični otvori i ljestve.

Izrada deflektora.
Na modelu je 16 vrsta i svih različitih veličina. Zadržati ću se nekih. Za velike izrađujemo majstorske modele.

Zatim su izrađeni kalupi i lijevana potrebna količina.

Slijedila je obrada.

Nadalje, galvanski bakreni premaz, temeljni premaz i lakiranje.

Izrada parnih brodica i mitraljeza za njih.

Izrada ceremonijalnih prolaza.

Izrada drugih zanimljivih detalja.

I tako, onda ...

Za izradu modela trebalo je 2 godine i 3 mjeseca.

3. Pa, sada je Bijeli labud ruske carske mornarice.

Izlog za model izrađen je od baguette za slike, noge za namještaj, osnova vitrine izrađena je od iverice, sama vitrina izrađena je od silikatnog stakla po narudžbi u trgovini ZOO.

Pa, to je sve.

Vidjeti, kritizirati, savjetovati, pitati.
Pozdravi, Starp

4 komentari
Autor
Dobar dan, kolega!
Hvala vam što ste procijenili moj model, uvijek je poučno dobiti komentar od kolege.
Prilikom slikanja model se, prije svega, vodio opisom kruzera u vrijeme njegova dolaska iz Filadelfije. Otuda bijela boja sidara, zeleno dno, kao i prisustvo semafora jarbola na čelu. Kao vodič upotrijebljena je fotografija krstaša na cestovnom putu Kronstadt. Zbog moje vizije problema, siva boja baze pištolja. Rasprava među modelima o ovoj temi još nije gotova, netko se zalaže za bijelo, netko žuto ili pistacio. Za mene to definitivno nije prihvatljivo. Upravo s gledišta servisiranja pištolja, lopta (siva) je najviše.
Nadalje, glave defletora - cijevi za usis zraka. Negdje u muzeju ovo sam vidio na modelu povijesnog broda. Svidjelo mi se rješenje, odlučio sam ga platiti po svom modelu. Budući da vjerujem da model ne bi trebao biti što je moguće detaljniji u skladu s mjerilima, već će imati i atraktivan - promatran izgled. Glave su bile bakrene, polirane i lakirane. Klasičan primjer, iznad modela krstaša koji je donio (krstaš) iz Filadelfije kao dar kralju, a koji je sada pohranjen u muzeju. Izrađen je od nakita, neki su mu detalji alati, ista sidra, šine uopće nisu oslikane. Ipak, od toga nije postala manje atraktivna. Emisija mog modela potvrdila je moje razmišljanje o ovoj temi, privlači gledatelje, privlače ga i to mi je drago zbog toga.
Predlažem da nastavimo naše upoznavanje putem e-maila. Uostalom, modeli koji uvijek imaju o čemu razgovarati i pokazati nešto jedni drugima. Adresa vam je poslana u PM.
Prije komunikacije, Starpom.
Ploćam dok stojim, šteta je što je nemoguće uručiti više od jednog plusa. Zamislite količinu posla, sama izrađujem model jedrilica (nažalost, stvari su zastale, unuci su odrasli da stvaraju smetnje u radu, a još nisu odrasli na pomoćnike) pa smo kolege iz hobija. Neću se zamjeriti slikanjem, shvaćajući da će za kvalitetno prebaruvanje biti potrebno izdubiti cijeli model, pitanje je boje pojedinih dijelova, iz kojih je izvora nastalo bojanje? Sidra i ventilacijske cijevi me zbunjuju.
Autor
Hvala na razumijevanju i vašem mišljenju.
Prvo Mate.
vrlo zanimljiv članak. ovo je koliko strpljenja treba super

Savjetujemo vam da pročitate:

Predaj to pametnom telefonu ...